Leverantörsfakturaskanning

Leverantörsfakturaskanning och digital attestering i ett externt system är något som har blivit allt vanligare de senaste fem åren hos företag som hanterar många leverantörsfakturor. Genom att använda sig av en sådan tjänst undviks all fysisk hantering av leverantörsfakturorna och all attestering kan ske helt digitalt oavsett var attestanten befinner sig.

Elektronisk fakturahantering med MediusGo

Medius utvecklar marknadens bästa applikation för elektronisk fakturahantering för små och medelstora företag, MediusGo. MediusGo är en solid, säker och innovativ applikation som digitaliserar och automatiserar dina leverantörsfakturor, från registrering hela vägen till betalning.

Med Applitrons integration mellan affärssystemet Standard ERP by HansaWorld och MediusGo blir leverantörsfakturahanteringen ett enkelt jobb.

Introduktion till MediusGo

MediusGo är en solid, säker och innovativ applikation som automatiserar konterings- och attestflödet. Tillsammans med en högintelligent AI-motor som är självlärande och intuitiv samt en lösning för betalning av leverantörsfakturor kan ditt företag uppnå en automatiseringsgrad på 100% och spara in massor av tid och pengar.

Topp 6 smarta funktioner:

  • Få en optimerad överblick genom funktionen Etikett. Era användare kan enkelt återsöka eller upplysa om status på en faktura.
  • Fritext-sök hittar all information på era leverantörsfakturor.
  • Smart konteringshjälp genom att skräddarsy egna konteringsregler. Skapa egna mallar, sök på benämning i konteringsfältet eller ange föregående kontering.
  • Med hjälp av funktionen Föregående faktura kan du enkelt lägga fakturorna bredvid varandra och på så vis jämföra information och kopiera tidigare kontering.
  • Med hjälp av Processanalys kommer systemet att identifiera ert rörelsemönster och komma med optimeringsförslag för att effektivisera er hantering.
  • Pappersfakturor kan enkelt fotas av med mobilen.

Enkel fakturahantering med MediusGo

Fördelarna är många och har ert företag mer än 1000 leverantörsfakturor per år eller ett behov av att kunna jobba remote, så är valet ganska självklart.

Effektivare administration

  • Manuell instansning av fakturor försvinner.
  • Ingen manuell verifiering av tolkad information.
  • Inget behov av kopiering och utskrift av fakturor.
  • Automatisk kontering och distribution av referens.
  • Automatisk matchning av avtals- och abonnemangsfakturor.

Ökad kontroll

  • Konterings- och attestregler kontrolleras automatiskt.
  • Avancerade sök- och rapportfunktioner och alltid tillgång till fakturorna.

Enkelt att komma igång

  • Färdiga integrationer med Standard ERP by HansaWorld
  • Väl utbyggt stöd för flerbolagshantering.
  • Stabil leverantör med kundnöjdhet i fokus och kundcenter för support.

Skicka oss ett meddelande

Genom att skicka formuläret godkänns hanteringen av mina personuppgifter enligt Applitrons integritetspolicy.